39 dagar gamla!

 
oj, oj tiden bara flyger fram snart är dom små valparna redan åtta veckor gamla vilket betyder att dom ska få flytta hem till sina nya familjer. Känns som om det var igår det var den 10 september och första valpen kom till världen. Valparna har hunnit utvecklats så mycket under denna tid och fått så olika personligheter.
 
Har varit en spännande resa hittills och ser fram emot att få följa alla valpar i framtiden!
 
Självklart kommer det en bildbomb från dagen.
Lilla Elsa och hennes sov stil, man blir trött av att busa med syskonen.
 
 
Esther ligger i soffan och myser.
 
Bus-elsa som gärna busar med allt och alla.
Vackra, vackra Esbjörn.
 
Modell Esther som gärna är framför kameran.
Edgar somnade utanför korgen.
MAAAT!
 
Elsa busa på en nyvaken Elliot.
Familjens lilla pirat!
Esther ska precis attackera farbror Gilbert.
 
 
1 Moa:

skriven

Åhh vilka gosar!! Jag har velat skaffa mig en dalmatin nästintill hela mitt liv och av att se dessa bilderna så längtar jag ännu mer till jag köper mig än!!! :'D så himla vackra!

Svar: En underbar ras, rekommendera dig verkligen att köpa en 💗
Johanna Eklund

Kommentera här: