Sonen Sigge på besök

Denna helg har Sigge bott hos hos, dock var både mamma och syster borta pga av löp och istället fick vi världens myshelg med Sigge och så klart våran dvärgpinscher Gilbert.  Sigge är en väldigt stor och vacker kille, snäll som en nallebjörn och sover gärna på en i soffan. Vi har även varit hos Jennie (Odgårdens kennel) som har pappan till Sigge och tränat utställning, och Sigge är en följsam och duktig kille. Sigge kommer att ställa i Stockholm den 13 december, där kommer även Esther att visas, ser så mycket framåt det. Här kommer lite biler från när Sigge var och busade med komipsen Abbe som kommer från Odgårdens B kull. 
 
 
 
 
 
 
Naturbegåvningen
 
 
1 Anonym:

skriven

Hejsan.
Mitt namn är Malin, lever i en familj på 4, jag min dotter Nelly på snart 8år, min sambo Thomas & hans dotter på snart 7år. Vi har under en längre tid funderat på att skaffa hund & då Thomas är känd med rasen Dalmatiner & jag läst på är det detta vi önskar & kikar runt lite, jag satt nu ikväll & kika & såg er bild på Egon & blev "kär" såg att de vart leveransklara länge så förstår om han inte finna kvar men jag va ändå tvungen att skicka ett mail & fråga.
Tack för svar.
Bästa Hälsningar/Malin

Svar: Svarat på mail :)
Johanna Eklund

Kommentera här: