Esther

Idag fick jag se Esther le mot mig för första gången! Värmde i mitt mamma hjärta 😍 

Tidigare har hon lett mot mamma när hon har kommit hem från jobbet! Så jag va extra spänd när jag kom hem idag och hoppades på ett leende!

Vi biltränar Esther eftersom det inte är en stor hit för henne! Så vi tog en tur till djurmagazinet för att inhandla lite små saker jag saknade!

Både personal Och kunder kom fram och ville gosa med Esther! Dem flesta hade aldrig tidigare sätt en dalmatiner valp tidigare, hon var jätteduktig och nyfiken på både människor och djur som höll till där! 
Dock blev det bara att hälsa på människorna då hon inte är fullt vaccinerad ännu så hon får vänta med att bekanta sig med nya hundkompisar till den 5 december då hon ska vaccineras igen! 

Längtar så mycket att få ta henne till hundparken och se henne leka med andra hundar! 

Att få bild på Esther har varit nästintill omöjligt då hon har farit runt som en raket idag!

Imorgon ska vi till min pappa och hälsa på samt svänga förbi farmor och farfar!



Kommentera här: