9 veckor!

Idag är alla sju valpar hela nio veckor! För en vecka sen hämtade jag hem min lilla tös, och nästan alla flyttade till sina nya familjer! 

Känns som vi alltid har haft Esther här hemma men det är bara en ynka vecka.

Vi har hunnit med massor de senaste dagarna varit hos min pojkvän och lekt med deras hund! Ludde är en gammal herre som inte var så intresserad! Men Esther hade super kul sprang runt på tomten och skogen så hon Var 

helt slut på kvällen.

Ludde och lilla Esther, inte långt kvar tills Esther har vuxit om honom.

"Husse" och Esther 
Pinnar är något Esther verkligen älskar!

Igår tog vi det lugnt på dagen då hon hade en rätt intensiv dagen innan. På kvällen kom min systers svärmor + hund, min syster, hennes kompis och brorsan Edgar på besök för lite middag och lek!


Storleks skillnaden på syskonen är ganska stor! 

Lottie fick var kvar då jag är hundvakt åt henne tills imorgon! Det har gått super bra och dom har busat massor med varanda.
Morgonmys i soffan är obligatorisk tycker Esther

Bus utomhus 

Kamera älskaren Esther.

Och en 9 veckors kalas bild är ju ett måste 😉

 

Kommentera här: